Pelajar SPM 2008

PELAJAR PRINSIP PERAKAUNAN TAHUN 2008


5 AURUM

1. MOHAMMAD FIRDAUS B MOHAMMAD RIDZWAN – MATRIK SAINS – ISM PERIKANAN UMT
2. MUHAMMAD ASYRAF B KAMARUZAMAN – GMI
3. EMI NADIA NAJWA BT MOHAMAD – MARTIK AKAUN KEDAH – ISM Pendidikan (Perakaunan) UUM
4. HAZWANI BT MAT NAWI – UiTM
5. NIK HAZWANI BT NIK HARUN – KKAS
6. NIK NOR LAILA FAZNA BT NIK HASSAN – MARTIK AKAUN – ISM KEJURURAWATAN UiTM
7. NITI NASUHA BT MUHAMED – MARTIK AKAUN – ISM PERAKAUNAN UKM – Master Ekonomi Islam UKM.
8. NOOR AIN ASYIQIN BT ABDUL GHANI – DIP. PERAKAUNAN UiTM – ISM PERAKAUNAN UiTM – Account Executive di Texchem Group, Subang
9. NOR FAZLINI BT MAHUSSAIN – MARTIK AKAUN – ISM PENGURUSAN PERNIAGAAN UTeM – Master in Entrepreneur & Innovation UKM.
10. NOR MAISARAH BT KAMARUZAMAN – MARTIK AKAUN – ISM PERAKAUNAN UKM
11. NOR SAHANI BT HANAFI – MARTIK AKAUN – UiTM – Acc Exec Firm Accounting KLCC
12. NORAFIKAH BT MOHD ARIFFIN – MARTIK AKAUN KEDAH ?
13. NORAINIE BT ABD MANAF – ISM Kewangan UiTM
14. NURILIANI BT SUHAIMI – ISM KEWANGAN UiTM
15. RUHUL ATIKAH BT MOHD HUSSAIN – MARTIK SAINS – ISM PENDIDIKAN SAINS UPSI
16. SITI NOOR AFEEFAH BT IDRIS – KULINARI UiTM
17. SITI NOR HASNAH BT HASSAN – DIP. KEJURURAWATAN UiTM –
18. SYAZANA BT ZAUNUDDDIN UiTM Machang : DIP. PERAKAUNAN – UNISEL
19. WAN NOORATIKAH BT WAN NORIZAN – Dip. Pengurasan Hartanah –
20. ZALWANIS BT MOHD SAUD – MARTIK AKAUN – ISM PENGURUSAN PERNIAGAAN & KEWANGAN UITM.


5 SILIKON

1. MOHAMAD ZULHILMI B MOHD NAWI – DIP ELEKTRIK POLITEK
2. MUHAMAD AZWA AMRIE B MOHD AMIN – TING6 –
3. ALLIA DHAMIRAH BT ZULKIPLI – UiTM
4. FATIN AMEERA BT ABDUL AZIZ – DIP. IT POLITEK –
5. FATIN ZAFIRAH BT MOH FEKARI – DIP. PERAKAUNAN POLITEK – ISM PENTADBIRAN PERNIAGAAN UNISZA
6. NOOR AMMALIENA BT AHMAD JUHARI – MARTIK AKAUN – UPSI (Akaun) – Tunggu Posting
7. NOR ALWANI BT SHAARI –
8. NORHANIS AMIRAH BT JOHANIS – TING6 –
9. NUR BAISYATUL ADIELA BT BURHAN – MATRIK AKAUN – ISM Perbankan Islam UiTM – Master in Islamic Banking – Account Executive di Petronas SA
10. NUR EZREEN NADIA SYUHADA BT MOHD ARIFF – DIP. PERAKAUNAN UiTM –
11. NURUL AFIQAH BT CHE RAZAMI – MARTIK AKAUN PENANG – ISM Perakaunan UiTM – Berniaga sendiri.
12. SITI AIDA BT AZHAR – MARTIK AKAUN KEDAH – ISM Pendidikan Teknologi Maklumat UUM.
13. SITI AISYAH BT YUSOFF
14. SYEERYNA BT MUHAMMAD BAHRAIN SURIN – DIP PERAKAUNAN POLITEK – NAFAS
15. WAN FATIHAH NUR AIN BT WAN IBRAHIM – MARTIK AKAUN KEDAH

5 RADON

1. SITI AISYAH BT IBRAHIM – TING6

  1. gud luck for all

  2. ye2 nama sy ado

  3. good luck for me =p

  4. um…………………………..

  5. Cg doakan semoga anda semua berjaya.

  6. gudluck dak2 account……CAYALAH…

  7. veeeeeeeeeeee name aku xdok

  8. Ayu,

    Sori ruangan ini khas untuk pelajar prinsip perakaunan SPM 2008 sahaja.

  9. Anak Didik,

    Keputusan SPM 2008 akan diumumkan pada 12 Mac 2008 (Khamis). Cg doakan semoga kalian semua memperolehi keputusan yang cemerlang terutamanya dalam subjek Prinsip Perakaunan. InsyaAllah.

  10. homosapian 1991

    cikgu Narzuki,saya teringat bahawa semasa peperiksaan spm 2008 dijalankan dan masa itu kertas matematik yang sedang kita hadapi,dan di sebelah ruangan kertas JOB terdapat 3pilihan,iaitu kita perlu hitamkan sama ada kita jawab dalam bahasa inggeris sahaja,bahasa melayu dan inggeris ,atau bahasa melayu sahaja.pada masa itu,saya terlupa untuk hitamkan ruangan itu.Adakah itu akan mempengaruhi keputusan saya?

  11. Homosapian,

    Maaf Cg tak pasti tentang perkara tersebut. Cuma pada pandangan Cg, mungkin tidak mempengaruhi keputusan kerana bahagian tersebut hanyalah untuk tujuan analisis bilangan pelajar yang menjawab dalam BI dan BM sahaja. Walaubagaimanapun kita tunggu Keputusan pada 12 Mac nanti.

  12. homosapian 1991

    terima kasih kerana sudi menjawab soalan saya ya..

  13. Anak Didik 2008,

    TAHNIAH, TAHNIAH, TAHNIAH !!!
    Cg ucapkan kepada anda semua di atas pencapaian yang CEMERLANG. (Bagi Sekolah Harian Biasa yang terletak diluar bandar)

    18-1A (50%)
    5 -2A(13.9%) ……….63.9%
    6 -3B(16.7%)
    3 -4B(8.3%) …………25.0%
    2 -5C(5.6%)
    1 -6C(2.8%) ………..8.4%
    1 -7D (2.8%) ……….2.8%

    Kelulusan 100% dan Gred Purata 2.25
    Seramai 30 drpd 36 orang layak untuk mendapat Sijil LCCI.

    Cg doakan semoga anda akan terus BERJAYA ………Amin.

  14. Tahniah kepada rakan guru, Cg Narzuki di atas kejayaan anak-anak didik anda. Gembira rasanya melihat prestasi anak murid anda.

    Jutaan tahniah kepada semua pelajar yang cemerlang di atas. Anda bertuah mendapat bimbingan yang ikhlas dan jujur serta bersungguh-sungguh dari Cg Narzuki.

    Cikgu turut doakan kejayaan anda dalam menempuhi kehidupan sebagai siswazah diploma atau matrikulasi atau apa sahaja program pra-U yang bakal anda ikuti Jun-Julai nanti.

  15. Terima kasih Sifu2b kerana turut mendoakan kejayaan anak didik sekalian. Kita sebagai guru lakukan apa yang termampu selebihnya terserah kepada Yang Maha Kuasa menentukannya.

    Semoga anak2 didik kita semua akan beroleh kejayaan di dunia dan akhirat. Amin.

  16. ya, saya pun mengucapkan tahniah kpd cg. walaupun sekolah saya tidak mendapat keputusan 100% tetapi saya rasa bangga sebab telah dapat menyelamatkan beberapa pelajar yang sudah masuk golongan gagal. bukan senang untuk mengajar pelajar yang tidak mahir akaun tetapi masih ingin mengambil subjek ini dalam spm. walaupun mereka hanya lulus sahaja tetapi kepada saya itu sudah cukup menaikkan semangat saya untuk meneruskan perjuangan yang tidak akan selesai….dan mesti diteruskan tahun demi tahun.

  17. Terima kasih, kejayaan yang sebenarnya kita sebagai guru ialah pelajar kita dapat mencapai TARGET yang telah kita tetapkan. Sekiranya target tersebut berjaya dicapai maka itu adalah suatu KEJAYAAN bagi kita yang patut dibanggakan. Sesungguhnya ianya memberikan kepuasan kepada kita, dan dengan semangat sebagai seorang pendidik kita akan bertekad untuk terus meningkatkan percapaian tersebut di tahun2 hadapan…. ke arah menjadi seorang PENDIDIK YANG CEMERLANG.

  18. TAHNIAH !!! Cg ucapkan kepada anak2 didik yang berjaya mendapat tempat ke Program Satu Tahun Matrikulasi.

    Matrikulasi Akaun – 13 orang
    Matrikulasi Sains – 2 orang

    Anak didik yang tidak mendapat tempat, jangan berputus asa, anda masih berpeluang membuat rayuan untuk program satu tahun, ataupun Program Dua Tahun yang akan keluar bulan jun nanti. Peluang melalui UPU dan peluang ke IPT masih terbuka luas lagi, diharap bersabar. Cg doakan semoga anda semua akan berjaya, Amin.

  19. hope korg sumer spm 08 “GOD LUCK”..
    CAYOK2…:-P

  20. selamat hari guru…………..

  21. Scha,

    Terima Kasih.

  22. cikgu..sya nk tnya pndpt cikgu..lau sya msuk form 6,pluang utk sya cburi bidang peluang pkerjaan berasaskan akaun cne?

  23. Scha,

    Peluang untuk menceburi bidang perakaunan melalui Tingkatan 6 masih lagi terbuka luas. Memandangkan sekolah Cg tiada tingkatan 6, oleh itu Cg kurang arif berhubung dengan pengajian di tingkatan 6.

    Walau bagaimanapun Scha boleh dapatkan maklumat mengenainya melalui komen2 yang terdapat di blog Sifu2b : Perakaunan STPM.

  24. cg…semakan matrikulasi 2thun ble?

  25. Scha,

    Kalau tak silap Cg pada awal bulan Jun nanti.

  26. teahah 5Si 08

    cgu..
    bnci r pic sy x dop..
    huaaaa…
    tp nsb bek nm ado..
    hakhakhak….
    rndu blik tayangan…

  27. teahah 5Si 08

    cgu…
    chayok2!!!!
    smoga ko0p truz sukses!!
    kurgkan harga, kompem berjaya…
    huhuhuhu…

  28. teahah 5Si 08

    cgu…
    thanks…
    lau x krn cgu ssh pyh ajar sy pa…
    tntu sy xde kt cni skg…
    ten kiu cgu…
    sy sllu ingt kt cgu taw…
    kim slm kt sume cgu tg ada lam
    blik s/u pprksaan 2…
    slm rndu n syg dr sy..
    nun jauh d cni..
    kat lan hutan…
    huhuhuhu..
    kuala nerang…huaaa…

  29. Teahah,

    Sorry pasal gambar 5 Si, hari tu Cg dah minta gambar tapi tunggu2 akhirnya tak dapat juga. Nanti Cg cuba dapatkan gambar kelas 5Si dengan Cg Wan Zul bila sekolah buka nanti.

    Cg doakan u all kat matrik kuala nerang akan terus berjaya, buktikan anak didik Cg orang yang hebat2. Kalau ada apa2 masalah jangan lupa call Cg ok.

    Dikejauhan ini Cg bekalkan Nota Lengkap Matrikulasi Perakaunan, untuk di muat turun.

  30. cg….sy dpt twaran ke politeknik..diploma akauntansi..tp skang sy stay form 6.aliran kemanusiaan..4 ur opinion,y ne stu ag baik….

  31. Scha,

    Sekira anda telah memilih perakaunan sebagai bidang kerjaya di masa hadapan, maka pada pandangan Cg adalah lebih baik anda menerima tawaran Diploma Akauntansi di politeknik.

  32. assalamualaikum cg….hari ni br abis ups best nyer..nnti ari jumaat nk balik kelantan..hehe..

  33. Salam cg…hehe…bestnyer ari ni abis ups…x sbr nak balik kelantan ari jumaat nie…

  34. Afiqah,

    Cg doakan anda dan rakan2 akan sentiasa berjaya dalam hidup dan selamat kembali ke bumi Kelantan yang permai ini.

  35. Assalamualaikum…cg, tq ats doa cg. Doa cg bkn shj b’makne buat sy tp juga rkn2 sy..cg sy mnx maaf coz ms blik cuti semester hari tu sy x sempat nk pergi jumpe cg….

  36. Insya ALLAH raye ni klu x dop aral yg melintang, sy, juzailah, n mekya rncang nk pi raye umh cg….tu pown klu boleh…heheh…cg SELAMAT MENYAMBUT BULAN PUASA AL-MUBARAK….SEMOGA PUASA PADA KALI INI MEMBAWA MAKNA YG LEBIH MENDALAM BUAT KITA SEMUA…..

  37. Salam,

    Selamat Berpuasa di rantau orang Cg ucapkan, pandai2lah jaga diri …. minta dijauhi daripada H1N1.

    Cg alu-alukan kedatangan anda semua ke rumah Cg pada Hari Raya nanti.

  38. Salam,

    Tq cg, insya Allah kiter org akan pi raye umh cg rayer nnti….Insya Allah kami akan jg diri elok2 kat rantau org nie…

  39. Cg narzuki,terima kasih sebab ajar saya.

  40. mysarah kamaruzaman

    cg………..rindu nye kt smk dato mahmud 2…
    nnt krim salam kt sume cg2 erk…..
    thank 4 ewithim…..salam

  41. salam…..cg…esok exam ups tok paper akaun..
    cg tolong doakan kami sumer…spy dpt jwb dgn tenang..
    thanks cg…
    nnti tolong kim salam kat cg zaini n cg latifah yer cg..
    wasalam..

  42. Ok, Cg doakan semoga anda semua diberikan ketenangan, ingat apa yang telah dipelajari, dapat menjawab dengan baik dan betul, seterusnya beroleh kejayaan yang cemerlang. Amin.

  43. ala mcam ni la mnsia bla dah x duk d sekolah,ckap rindu tp msa d sekolah hri 2 asyik ponteng je……..klu nak thu sapa gerangan org nye,SILA cek khdiran dgan cg.narzuki@MNY

  44. bdak matrik alran sains msti cembru krn cg.narzuki x sediakn nta..nsib depa la..

  45. sedih nye rase bile ckgu x blas masej saya d atas

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Content Protected Using Blog Protector Plugin By: Make Money.